Fatale brand Nieuwegein door kortsluiting

NIEUWEGEIN - Kortsluiting in een haspel is de oorzaak van de woningbrand in Nieuwegein waarbij maandag de vierjarige Kimberley om het leven kwam.De haspel werd gebruikt bij de kerstverlichting in de woning aan de Bergwal. Het snoer was niet volledig afgerold en is te heet geworden. Kimberley overleed kort na de brand in het WKZ in Utrecht. Ook haar moeder raakte bij het drama gewond. Zij ligt nog steeds in het ziekenhuis.

Bellen is sneller...

Onze Telefoonservice is van 09:00-21:00 uur bereikbaar op: 030 - 6 30 88 30
Heeft u liever dat wij u bellen? Laat uw nummer achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug!

Delen